Mijn hulp begint pas echt aan uw keukentafel.

Als u contact met mij opneemt, hebben we eerst een telefoongesprek. Ik luister dan naar uw verhaal en stel enige vragen zodat ik kan beoordelen of er een redelijke kans is voor een letselschadeclaim. Als dat zo is, maken we een afspraak en dan kom ik graag naar u toe. In een informele sfeer ‘aan de keukentafel’ hoor ik vaak pas echt alle achtergronden en details, waarna ik uw belangen optimaal kan vertegenwoordigen. Ook bij de vervolgstappen vind ik het belangrijk om goed contact te houden, zodat u ook precies weet in welke fase uw schadeclaim is.

Letselschaderegeling is maatwerk

In vrijwel iedere letselschadezaak komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  1. Vaststellen van de aansprakelijkheid.
  2. In kaart brengen van de medische gevolgen van het ongeval en het volgen van het herstelproces tot sprake is van volledig herstel of een medische eindsituatie.
  3. In kaart brengen van de schade en het regelen van voorschotten op de uiteindelijke schadevergoeding.
  4. Bij arbeidsongeschiktheid door het ongeval, waar nodig, zorgen voor begeleiding door een arbeidsdeskundige bij het re integratieproces.
  5. Zodra dat verantwoord is, overgaan tot de afronding van de letselschadezaak.

Iedere zaak is echter anders en er moet steeds worden geanticipeerd en gereageerd op specifieke kansen en problemen die zich in die zaak kunnen voordoen. Daarvoor hebt u een belangenbehartiger nodig die het klappen van de zweep kent en die het initiatief neemt in het schaderegelingsproces.